НАШ ФОРУМ ДОБРИХ ЛЮДЕЙ

Наші дороги

вівторок, 20 липня 2010 р.

Фестиваль Країна Мрій 2010

Фестиваль проходив 10-11 липня на Співочопу полі в Києві.

Мої фотографії з фестивалю: http://picasaweb.google.com/culvergtat/201003#

Пару слів відгуків: ми були недовго, але мені сподобалось. Першого дня ми потрапили під страшенну зливу, після чого всі розбіглися і можна біло прости бешковно :), але дивися вже не було що. Тож ми поїхали в неділю: був великий книжковий ярмарок, ярмарок вишиванок та ремесел. На книжковому ярмарку була представлена саме українська книга - українські автори та переклади. Я собі придбала чудово книжку слав"янської міфології з ілюстраціями в графіці. Також збулася давня мрія - я купила собі вишиванку (не зовсім таку як хтіла, бо добре зроблеа вишиванка коштує під тисячу гривень). Потім ми потрапили на сам фестиваль, бо ярмарок був до входу на фестиваль. Надивилися різних майстрекласів - всього потрошку. Мені сподобалося там, де виступала секція бойового гопаку - цікаво було подивитися на них вживу. Також затрималися на японському майстеркласі фурошікі. Ще послухали різних співів. Загалом вийшли з позитивом - приємно бачити, що стільки людей цікавиться рідним, в людей є бажання продовжувати рідні ремесла, плекати рідні традиції. На зворотньому шляху купила вина з меду виродництва "Бджолярій" (проте продали його з під поли, бо навколу кружляла міліція).

Немає коментарів:

Дописати коментар